Direktlänk till inlägg 4 november 2009

Min klass alltså...

Av hany - 4 november 2009 18:50

Åh, de senaste kvällarna har jag inte kunnat somna förrän typ klockan ett, vilket är väldigt ovanligt för mig som oftast somnar elva på vardagar. Jag ligger och funderar helt enkelt. Det är så mycket att tänka på jämt och ständigt! Läxor, kompisar, kläder, planer m.m Man får ALDRIG lugn och ro!!!!
Just nu tänker jag mycket på min nya klass. Det känns inte riktigt som om jag har hittat min plats än och som om jag och mina kompisar inte riktigt passar in. Jag har liksom tre kompisar jag vill hänga med men sedan har vi the dorks som följer efter oss. Vi vill bli av med dom, så hiimlans jobbiga! Jag vet att jag låter sjukt elak och självisk, men det är inte speciellt kul om resten av klassen börjar att hata oss bara för att vi umgås med dem, som dessutom aldrig säger ett ord! Varför inte bara låta oss vara!???

Seriöst, vi måste bli av med dem, och det är snabbt, för jag vill inte plågas av mina tre år i gymnasiet! Jag har ju knappt pratat med dem, så det är ju inte så att jag "dissar mina vänner", för de är inte mina vänner!

Hur ska man göra detta på ett ganska snällt men bestämt sätt? Svar: det finns inget snällt sätt. Men som sagt det måste göras, annars byter jag klass....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hany - 20 juni 2010 23:34

Life is not measured by the breaths you take, but by its breathtaking moments. - Vis jävel   Så vackert och så sant! ...

Av hany - 13 juni 2010 17:05

Det är sommarlov, och jag är jävligt glad!    Inga måsten. Bad. Sol som gör en lyckligare (och snyggare!).Umgås med de som verkligen gör mig glad: familjen och vissa kompisar. Glass. Sommarklänningar. Shorts. Sova till ett. Resa. Åh juste, nämde ja...

Av hany - 14 maj 2010 12:41

Nu när jag sitter här i ett grått Stockholm, kollar på bilder när jag var liten och lyssnar på musik, så kan jag inte hjälpa att man blir nostalgisk. Åh, när man var liten. Jag saknar tiden då inget var svårt, då mamma och pappa tog ens beslut. Jag...

Av hany - 20 mars 2010 14:38

Det här passar så grymt bra in på hur jag känner nu.   I, I'll get byI, I'll surviveWhen the world's crashing downWhen I fall and hit the groundI will turn myself aroundDon't you try to stop meI, I won't cry   Det är från Alice i underlandet,...

Av hany - 19 mars 2010 22:25

Först så vill jag tacka Evelina, vem du nu är, för att du gör en liten 17årig tjej glad genom att kommentera! ;) Sen har jag tänkt på att det är så sjukt hur mycket vädret påverkar mig. Det är vår på gång, och trots att så mycket i mitt liv har ras...

Ovido - Quiz & Flashcards