Alla inlägg under december 2008

Av hany - 31 december 2008 11:14

Hallå! Kan ni fatta att det är sista dagen på år 2008!? om 11 timmar och typ 46 minuter så börjar ett heeelt nytt år! Wow alltså! Jag vet inte om jag ska göra någon himla resumé över året. Men liksom, vad har varit mina höjdpunkter när jag tänker efter? USA i alla fall, det är ju alltid fabulous och speciellt nu i år när jag fick åka till ett nytt ställe (Bland annat till USAs största shoppingcentrum GAAH!). Att jag har höjt mig i 10 ämnen i skolan = 55 poäng! (Det är svårslaget enligt mig!) Att jag satt upp mål för mig själv (inte titta på tv förrän efter maten) Hhah. Allt handlar ju nästan om skolan, eller hur!? Aja, jag får klura på den nöten. 2008 har i alla fall varit ett väldigt bra år måste jag säga... Får hoppas att 2009 blir ännu bättre! 2009 HERE I COME!

Så om jag inte skriver ikväll: GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA! <33

Av hany - 30 december 2008 11:04

Tjena. Jag sitter och försöker välja ut en profilbild till facebook, fasen vad svårt det ska vara! Jag kan konstaterar att jag aldrig blir bra på bild! Det finns ju seriöst inga fina på mig... Blä.

Nu ska jag ut och ta min dagliga promenad, i alla fall.


Av hany - 29 december 2008 19:30

Haha, jag blev inte ensam idag. Carro och Thoma ringde vid 2 och jag kom precis hem. Gissa vad vi gjort i cirka fem timmar? Snackat minnen. Ah, just det , minnen! Vi har så himla mycket roliga grejer vi varit med om... Shiet, helt otroligt när man tänker efter! Jag skulle kunna skriva om dem här, men det är vissa grejer som bara man själva förstår. Ni fattar vad jag menar eller hur? Sånt som man kan skratta hur länge som helst åt, men som andra inte förstår ett skit av.. Haha, eller så är det bara vi som har speciell humor... Säkert det sistnämda!

Aja, magen vill ha mat! Bäst att lyda! Pussar.

Av hany - 29 december 2008 10:28

Idag har jag faktiskt ingenting inplanerat, jag tar bara dagen som den kommer alltså. Eller ja, det står väl mellan två grejer egentligen: Plugg (shoot me!) eller Datorn och TV... Hehe. Aja, det blir antagligen en blandning, jag kan ine slösa hela mitt lov på att dega, jag måste få lite gjort också. Men samtidigt så är det ju faktiskt lov!

Men jag återkommer ikväll och berättar!

Av hany - 28 december 2008 17:28

Puuh! Nu har jag suttit jag vet inte hur länge (mer än en timme iaf!) med att försökt att ladda in bilder till datorn från mobilen!? Hur oteknisk är inte jag!? Jag höll på att bli galen! Jag slår vad om att jag vilken sekund som helst skulle förvandlas till hulken, men då kom min käre bror och räddade situation! Tack käre du! Nu är de i alla fall inladdade och klara för att laddas in på Facebook, höhö... Har ni facebook förresten?

Idag slog det mig att jag snart måste börja med alla arbeten som ska vara klara efter lovet. Fan. Jag känner sån press på mig, jag vill så gärna lyckas! Även fast jag vet att min familj stöttar mig no matter what, så blir jag superstressad bara av att tänka på allt arbete. Syslöjdsprojekt, biologiprojekt och matten som jag inte fattar ett skit av... Usch, det är så tråkigt att man ska behöva tänka på detta under lovet när man egentligen borde slappna av. FY!

Aja, back to work antar jag... Ha det bra!

Av hany - 27 december 2008 16:26

Hej där! Idag var jag i Vaxholm med päronen, vi gick lite i affärer och åt en god lunch vid hamnen. Riktigt mysigt! Det var en affär som hade 50% på alla Odd Molly grejer! Wow! Jag köpte en tunika som skulle kostat 1600, men nu 800, vilket kap, tycker jag. Sedan handlade vi och gick på promenad, och nu kom jag precis hem. Sitter här med en kaffe och ska snart i väg och träffa en kompis tror jag.

Kram, kram!


Vad tycker ni om tunikan från Odd Molly förresten? Hiss eller diss? :D

Av hany - 26 december 2008 13:23

Hallou! Jag har som sagt varit på mellandagsrean nu och jag är glad att jag gick upp så tidigt för att komma undan all trängsel! Superskönt, men när jag skulle gå hem var det sjuuukt mycket folk, puh, tur att jag kom när jag kom.

Jag köpte en kofta från Indiska och tre nagellack, men annars tycker jag faktiskt inte att utbudet var så bra. Eller så var det bara jag som inte var så shoppingsugen (Konstigt! har det någonsin hänt eller!?).

Yes. Men nu ska jag träffa Carro och överlämna en försenad julklapp, tjingeling!  

Av hany - 25 december 2008 11:07

Vilken fantastisk julafton det var i går, såå mysig! Hade ni det lika kul som jag? Måste ju tacka för alla julklappar, tack, tack, tack! I år önskade jag mig faktiskt inte så "stora" grejer, utan lite småplock som tofflor, smink, bodylotions, smycken, peeling, 4 filmer (jag hade rätt: en av dem var The Holiday! De andra var Bridget Jones 1&2, haha, nu har jag att göra!), ipodhörlurar... ja, ni fattar. Jag fick seriöst nästan allt på min önskelista, haha, förutom en nagellack och min biotherm foundation, men jag fyller faktiskt år om... vad blir det nu? 17 dagar! Shiet. Jag tror att jag ska önska mig en resa till London eller New York också, mohaha.

Ah just det, jag fick 5000 kr av mamsen och pappsen för att jag höjt mig i 60 meripoäng i skolan i höstas, jippie! Det lönar sig att plugga! Fantastiskt, så tack åter igen för alla fantastiska julklappar och en trevlig dag, min kära familj.

För övrigt i dag så ska jag bara ta det lungt, spela lite spel med mormor, se någon film, äta ännu mer choklad (om det är möjligt?) och gå på promenad.

Imorgon ska jag ut med mina 5000 kr i mellandagsrean, höhö, snacka mycket folk. Jag har dock sagt att jag inte ska göra av med allt på en gång, snart kommer ju vårkläder jag vill ha också, men en kofta och lite nagellack ska det allt bli...


Just det, jag kom på att idag för exakt ett år sedan så startade jag bloggen! Är det inte skoj att jag haft den så "länge"? Hehe, jag har nog inte varit den mest aktiva skrivaren om man säger så, men det är jättebra att ha en blogg så att man kan skriva av sig när man har lust... Kolla bara på det här inlägget, är det någon som orkat läsa hela detta? Haha, skulle inte tro det...

Men, dags att gå, pusspuss!

Ovido - Quiz & Flashcards