Alla inlägg under januari 2009

Av hany - 31 januari 2009 10:10

Äntligen lördag! Jag tycker alltid att det är jobbigt i början av skolveckan, men sedan går det jättesnabbt och det är helg igen! Härligt!

Idag ska jag och T. möjligtvis gå till gymmet och sedan jag och Carro gå på bio, jag vill väldigt gärna se I taket lyser stjärnorna, eftersom jag känner huvudrollen i filmen lite grand, men den hade ju premiär igår så det är nog inte så lätt att få biljetter.. Vi får se!

Men nu ska jag äta en god frukost och sedan blir det plugg. Jag har nämligen teknikprov nästa vecka... JIPPIE!

Hehe.. ha en bra lördag! <3

Av hany - 29 januari 2009 18:50

Hej där! Kickboxningen igår var jättekul, jag överlevde alltså! Det var sjuuukt jobbigt, men jag vaknade faktiskt inte upp med så mycket träningsvärk som jag trodde att jag skulle få... Bra det!

Nu har jag just kommit hem från step, (gå in på friskis och svettis hemsida för beskrivning), det var helt okej. Jag har inte så bra kordination (hur stavas det!?) och kan alltså inte lära mig danser och steg så bra... Men vi får se om jag fortsätter.

Nu ska jag beställa thaimat!

Ha det! <3

Av hany - 28 januari 2009 14:53

Hallå! Har precis kommit hem från skolan och sitter och äter. Måste göra läxor och sedan ska jag och T iväg på kickboxning för första gången! I 90 minuter! Får se hur det blir!? Låt mig bara säga att om jag är död imorgon så vet ni andledningen... haha!

Puss !

Av hany - 27 januari 2009 16:57

Håhå.. jag har inte skrivit på hela helgen, det är mycket som har hänt. Jag berättade ju om min sextonårsfest som lite smått spårade ur, right? Aja.. Det kanske inte var så kul då, men det är ett roligt minne nu!

Jag gör en snabb sammanfattning av helgen då..

Lördag: Bio med Carro, såg Bröllopsduellen, ni vet den med Kate Hudson och Anne Hathaway (vet inte om jag stavade rätt?). Det var lite sista minuten så det fick bli den, men den var faktiskt söt. Inte bästa filmen direkt, men en sådan man blir glad av i alla fall, helt klart!

Söndag: Träffade Thoma, vi snackade gamla minnen och skitsnack as usual, men det är alltid roligt!


Jo förresten, jag har skaffat Friskis&Svettis kort! Jag känner mig nästan lite stolt. Nu jäklar ska jag träna! De flesta skulle väl säga: "joo, det låter ju så i början men sedan rinner det ut i sanden... " Men inte denna gång, för jag har skaffat mig en tränings buddy! Helt perfekt för mig, eftersom jag vet att Thoma alltid kommer att stå där och vänta på mig och alltså pallrar jag mig dit ändå! Superbra! Första passet är imorgon: kickboxning! WOO!


Näej, nu måste jag räkna några mattetal, skriver om allt annat jag har att berätta i kväll!


Over and out <3

Av hany - 24 januari 2009 08:59

Ja, igår var det ju min sextonårsfest, det blev lite smått spårat med bråk och fylla. Det var kul till ungefär 10 då min kompis blev dyngfull och började kräkas i min soffa och på min matta. Inte så kul som sagt, men vi behlvde hjälpa henne först eftersom hon var i sådant dåligt skick. Jag blev däremot riktigt sur på hennes så kallade bästa kompisar som inte gjorde ett skit. Skrattade och skrek hur äckligt det var, så istället gick det ut och rökte medan vi andra fick ta hand om henne. Hoppas att hon kommer ihåg detta och inser att om man är bästa kompisar så ska man fan hjälpa sin kompis.. Sedan var det bara att städa upp till mina föräldrar kom och festen dog typ där, alla gick hem typ vid halv tolv.. Hm, men det blir ett minne. Jag får se hur de löser sig bland dessa kompisar!

För övrigt: fråga mig inte vad jag gör uppe så här sent efter en fest? Även fast den inte blev så lång, men liksom jag gick upp vid åtta!? Whoot? Aja, se det från den ljusa sidan: lördagen blir mycket längre! Haha!

Nu ska jag äta frukost, återkommer med min SPECIELLA present jag fick igår från mina kompisar, hahaha, asså ni kan inte fatta.. Men idag, senast 17.00, lovar!

Love Hany

Av hany - 22 januari 2009 16:10

Gaah, nu har jag mycket att göra! Planera inför min lilla middag imorgon; vad som ska handlas, vad vi ska äta, vilket snacks, vad för film vi ska se, dammsuga huset, duscha, plugga SO, läsa igenom ett arbete och ställa en fråga på texten! Oh my, det blir nog ingen tv idag för min del!
Snälla jag ber, om ni har något tips på film (en skräckis och en komedi) eller mat, så klicka iväg en liten kommentar, det kan väl ta max 3 minuter av erat liv!? :)

Dags att sätta igång, wish me luck! <3

Av hany - 21 januari 2009 15:02

Tillbaka från skolan och den tre långa timmmars filmen som jag fick reda på heter Schindler's List, den är fett hemsk, handlar om andra världskirget, usch man blir så ledsen hur de behandlades...

Men life goes on och jag funderar mycket på vad jag ska bjuda mina tio tjejkompisar på för mat på freeeedag!? Tips någon! Please, jag ber, har verkligen ingen som helst fantasi just nu.. Jaa, får klura på den nöten.

Dags för läxor... 

<3

Av hany - 21 januari 2009 08:06

Allåh! Jag är redan klar för skolan, tåget går om 20 minuter. Hm, jag blir klar mycket tidigare än vad jag brukar nu för tiden, hm. Kanske får börja gå upp senare?

Idag blir också en lugn skoldag, ska se någon film om andra världskriget i tre timmar, jag tror att det kan bli intressant, men hemskt!

Glömde att borsta tänderna, så jag går och gör det nu... haha!

Love Hany

Ovido - Quiz & Flashcards