Alla inlägg under juni 2008

Av hany - 8 juni 2008 12:59

Yes,yes, nu gäller det. Måste packa och ska INTE glömma det mest typiska som typ sminkborttagningsmedel eller hårspray. Jag gillar att packa, men inte den här gången. Fråga mig inte varför.

Jag har inte blivit stressad än, men det har pappa, as usual... Flygrädd. Är jag det? Näej, lite kanske, det är mest innan jag går på planet och när det lyfter. Usch jag hatar när planet lyfter. Man får lock för öronen också. Men jag ska ta med mig öronproppar, det låter ju så sjukt mycket och jag stör mig ganska lätt och så ska jag ta med mig nackkudde. Sova kan jag aldrig göra, jag är ganska kräsen, har aldrig ens somnat i soffan.

Nu ska jag återgå till mitt packande och borde nog göra en lista på allt viktigt.

Så tjingeling och önska mig lycka till!


Av hany - 4 juni 2008 17:54

Vet ni en sak? JAG HAR SOMMARLOV! OH MY GOD! 11 veckor med shopping, sol, bad, glass, snygga killar, värme, brunbrända ben, drink, god mat och, ja, listan kan bli lång, sommaren är ju helt underbar!

Men man kan ju säga att jag är lite VIP, eftersom jag fick sommarlov 5 dagar före de andra. HAHAH. Jo, jag ska ju åka till USA på måndag och stannar i en månad. Gissa hur mycket jag ska shoppa där. Mjau! Jag har kollat upp en massa, men kommer antagligen köpa andra saker än just dem, men det är ju så roligt att kolla på kläder.

Sedan blir det ju Gotland som vanligt, tjoho, jag älskar att vara där!

Och jag ska försöka skriva minst en gång i veckan i USA, men jag kan inte lova något. Så ifall jag inte hinner HA ETT RIKTIGT SUPER JÄTTE SJUKT BRA SOMMARLOV SÖTNOSAR! Det ska iallafall jag ha!


Ovido - Quiz & Flashcards