Alla inlägg under mars 2008

Av hany - 29 mars 2008 12:40

Jag kollade igenom bilderna från förra årets USA resa. Jag längtar så till den 9 juni, då vi åker igen!

Bilden på Starbucks Double Chocolate Chip Frappuccino (verkligen långt namn!) fick mig att längta lite extra mycket. Hahah, jag älskar starbucks. Deras latte är underbar! Mmm...

Eftersom jag nästan köpte där varje dag, (inte Frappucino dock, isch, vilken kaloribomb!) och det inte är så nyttigt så skulle jag för skojs skull prova Jamba Juice, som gör nyttiga smoothies. Jag älskade det! Jag kom på att testa det 4 dagar innan vi skulle åka hem. Men,men det här året ska jag köpa där oftare. Fast jag kommer ju aldrig klara av att sluta att dricka Starbucks fantasktiska frappucinos och lattes!

 





Av hany - 28 mars 2008 18:02

Åh! Igår när jag var på Bianco så kunde man fylla i ett formulär med sin mailadress, sedan skulle man få ett mail till den där man skulle svara på några frågor och sedan lottas det ut priser. Om man har tur så vinner man. Och priset är verkligen inte dåligt: på 1 minut får man gå in i affären och ta hur många skor man vill! Dessutom får man byta om det är fel storlek!

OH MY ! Jag vill väldigt gärna vinna! Men, min chans är väl inte särskilt stor. Det jag vunnit i mitt liv är tre tandborstar, en kexchoklad och en kylväska.

Men OM jag vann (vilket jag veeeeeerkligen hoppas på) så skulle jag gärna roffa åt mig de här :


:)

Av hany - 27 mars 2008 15:09

Åh så fint väder det är idag! Det tycker jag om. Nu ska jag och Natahlie ta en fika i stan, så jag hinner inte skriva mer just nu.

Av hany - 24 mars 2008 16:27

Förresten, kan någon förklara för mig hur man lägger in 2 bilder samtidigt bredvid varandra? Jag är så oteknisk så jag vet inte sånt ...

Av hany - 24 mars 2008 16:12

Idag var jag och mamma och köpte nya gardiner. Så intressant, eller hur? Näej, inte direkt. Men det är bra att shoppa med mamma, då är det hon som betalar. Maha! (på bilden är en av tröja jag köpte på topshop för 249 kr)

Resten av dagen kommer jag i alla fall fördriva framför datorn och tv:n. Sedan kom jag och tänka på att det inte är någon som kommenterar min blogg, är den för tråkig? I och för sig så har jag ju typ 3 läsare per dag... Men kommentera gärna , det är skoj att läsa :D

Av hany - 23 mars 2008 17:13

Nu har jag varit hos mormor och morfar i tre dagar, därför har jag inte skrivit i bloggen. Det är ganska skönt att komma bort från storstaden och sluta tänka på allting.

Men jag längtar verkligen sååååååååååå mycket till sommaren nu. Jag ska ju till USA igen och hälsa på min bror och sedan ska jag till Gotland som jag brukar! Dessutom älskar att gå i ballerina skor och shorts! Och sedan är det så varmt, och alla är så snygga, och så ska jag äta glass och sola och bada och bli brun och vara ute så sent på kvällarna och mysa och sedan ska jag shoppa, ja! shoppa på Victorias Secret, Abercrombie and Fitch, Forever21, Hollister, ah .. jag älskar sommaren!

Av hany - 20 mars 2008 17:36

Olala, andra dagen på påsklovet! Idag jobbade jag och två av mina polers (Caroline och Elsa) med ett idrottsarbete som ska vara klart till efter lovet. Okej, det är långt kvar, men Elsa ska till Sälen, så det var enda tiden som fungerade. Arbetet går ut på att leda en egen aerobicslektion. Vi har valt temat 80-tal och vi var så otroligt heta i våra neonrosa dräkter turkosa leggings, rosa benvärmare och höga tofsar. HHAHA , INTE!

Hm, jag skulle lagt ut bilderna men det funkar inte ! :O Varför ?

Ni kan ju njuta av en bild på Björn Istället, det blir ju lika bra det - om inte ännu bättre!

Av hany - 19 mars 2008 15:07

Bara för skojs sjull kollade jag upp mitt stjärntecken på internet.

Jag är stenbock och jag tycker att det stämmer in ganska bra på mig:

Stenbocken är ekonomisk och det de är mest känt för är att den är ambitiös och har humor. Stenbockarna är ofta långa, smala och har utstående skulderblad. De passar i mörka färger, klär sig ofta bra och klassiskt. Några dåliga sidor med stenbocken är att de kan vara envisa och kantiga. Några bra är att de är väldigt lojala och ödmjuka.

Några kända stenbockar är: Orlando Bloom (dagen efter mig, maha), Elvis Presley, Jim Carrey, Rowan Atkinson, Per Gessle, Nicholas Cage och Mel Gibson.



Ovido - Quiz & Flashcards