Alla inlägg under maj 2008

Av hany - 28 maj 2008 09:07

Kan ni förstå att jag har 6 dagar kvar tills jag får sommarlov? 6 DAGAR! Sedan är det 11 veckor sommarlov för mig! Det ska bli sååååååå skönt. Och om 12 dagar sitter jag på planet till USA. Det är helt overkligt, jag har inte förstått hur kort tid det egentligen är kvar! OH MY.

Idag har jag sovmorgon, börjar 09.40, ska ta tåget som går 09.35 Vi har idrott första lektionen och ska springa 3 km. BLÄH. Men det ska jag nog klara. Hoppas jag iallafall! Måste gå nu. Ha det bra.


Av hany - 23 maj 2008 16:26

Åhå. Jag som lovade att skriva mycket. Haha, nu vet ni hur bra man kan lita på mig. Eller nej, jag har faktiskt varit RIKTIGT busy och den enda andledningen till varför jag är inne här är för att skryta. Jag tycker faktiskt jag borde få göra det, eftersom jag lagt ner mer än 40 timmar till det här arbetet. MER ÄN FYRTIO! Alltså fatta vad mycket. Iallafall, det är ett hemkunskaps arbete som kallas "mitt första boende". Min lärare sa att mitt arbete var pefekt och att det var det bästa hon sett!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Jag blev så sjukt glad. Jag har typ ägnat mitt liv åt detta de senaste veckorna. Det känns som om ingenting kan stoppa mig nu. AWIE!

Nu är det förresten bara chill och sedan halv sju ska jag iväg och fixa disco till sexorna för att tjäna pengar till klassresan. Och jag ska försöka att bli bättre på att skriva!

Ovido - Quiz & Flashcards