Alla inlägg under december 2007

GG

Av hany - 30 december 2007 17:39

År 2008 börjar Gossip Girl på kanal5 med bl.a Blake Lively i rollerna. Jag har läst alla böcker och jag hoppas att serien är lika bra! Men jag tror att jag kommer att tycka om den,  eftersom det går så bra för den i USA och typ alla serier som har gått bra i USA har jag gillat när de sedan ha kommit till Sverige. 

 Jag längtar!

Av hany - 27 december 2007 15:55

Nu har jag gått världens längsta promenad i två timmar :O . Jag är helt slut, så nu ska jag äta choklad, dricka loka fläder och se på simpsons. Bara chilla alltså. Hehe.


Av hany - 27 december 2007 12:05

Äh, det fick bli den med den lila tröjan, som ni kanske ser.. Den passar bra till det lila i min text. Handen på bilden förstör lite, men nu får den vara där. ^^

hej

Av hany - 27 december 2007 11:50

Jag sitter och väntar på att Thompa ska ringa och kan inte bestämma mig för vilken profilbild jag ska ha... Jag kanske inte ska ha någon alls. Eller så kan jag ha omröstning ? Aja, vi får se.


Av hany - 26 december 2007 17:05

Ojoj, jag ätit så mycket godis... Nu är jag tjockis. Det blir diet och hård träning sedan, haha. Fast det kommer jag nog inte hålla.  XD

Av hany - 26 december 2007 13:52

Hallå. Jag var i Täby Centrum idag. Inte så mycket folk eftersom jag var där vid 10. Allt var inte på rea men jag köpte 3 tröjor, foundation och puder. Inte så intressant kanske, men men...

Nu ska jag iaf läsa lite, vi ska läsa ut "Den osynlige" tills efter lovet. Den är ganska spännande, även fast det inte direkt är min typ av bok. Sen ska jag se på film.

Ha det bra, (;

Av hany - 25 december 2007 20:50

Får jag inte min kafferast dör jag en smula.

Av hany - 25 december 2007 20:32

Ouh, ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt så jag kan gå upp imorgon och ge mig ut i mellandagsrean. Jag har ju fått en del presentkort och sånt i julklapp, det kan nog komma till hands... Mohaha. Jag kommer vara helt slut imorgon, det brukar ju vara så himla mycket folk.

Ovido - Quiz & Flashcards