Alla inlägg under april 2008

-

Av hany - 29 april 2008 17:29

Det var ett par dagar sedan jag skrev, men det är så fin väder så jag orkar inte. Men,men nu är jag tillbaka och ska vara ledig i 5 dagar. Härligt! Nästa vecka har jag dessutom bara en lektion varje dag, olala! I LIKE. 

Imorgon är det valborg och C&T kommer som de alltid gjort i typ 13 år. Vi kanske går till en brasa också, eller så ligger vi hemma och ser på tv med godis och chips. För mig funkar det lika bra. Hahha.  

Av hany - 26 april 2008 17:12

OOUH, gissa vem som fick MVG- på engelska redovsiningen!? Lilla jag! Åh så bra, nu fattar han att jag inte är så dålig som han tror. Maha.


Idag är det lördag förresten. Mysmys! Idag har jag bara tagit det lugnt och ätit mycket onyttig. Men äh. Jag ska springa en massa kilometer imorgon och sen spela tennis. Eller jag har faktiskt varit i Täby C också, oj, vad glömsk jag är. Då  köpte jag älsklings läppstiftet.

Av hany - 24 april 2008 15:24

Meeeeen gud så fint väder det är! Jag får värsta sommarkänslan!  Det är 19 grader, vi satt i husväggen vid skolan, det kändes seriöst som 25 grader, aah, jag kunde sitta i tshirt. Hoppas att det fortsätter så här, jag blir så glad!

 

Förövrigt så var det en ganska bra dag... Mycket tråkiga lektioner, men som sagt vädret gör en glad! Och att vi fick sluta en timme tidigare gör det bara bättre! Dessutom gjorde jag min engelskapresentation jag skrivit så mycket om. Det gick faktiskt jättebra. Först var jag suuper nervös, men det gick bra och många sa att jag var duktig. Nu får jag hoppas på att engelskaläraren också tycker om det, eftersom det trots allt är han som ska ge betygen. 

Och en bilden på  Matt Dallas gör dagen ännu bättre!

Av hany - 23 april 2008 16:28

Jag älskar parfym! Jag älskar parfym! Jag älskar parfym! Jag älskar parfym! Jag älskar parfym! Jag älskar parfym! Jag älskar parfym! Jag älskar parfym!

Det finns så hiiiiiiimla många sorter, och jag vill typ ha alla! Näe, men det finns sjukt många jag vill ha just nu. Boss Femme, Diesel Fuel For Life, Naomi Campbell Cat Deluxe at Night, Sean John Unforgivable Women, Armani Diamonds och Några av Ralph Lauren sortimentet. Om jag hade råd skulle jag gärna köpa alla, men alla vet ju att det inte kommer att hända. Och vilken ska jag välja!? ÅH! Just nu har jag Viktor och Rolf Flowerbomb och DKNY Red Delicious, men nu har jag haft dem så länge. Jag vill ha nya! Mamma tycker att jag ska tills vi åker till USA, som är om mindre än två månader, men jag vill ha en nunununu! I och för sig kan jag köpa fler där för att de är billigare och finns i mindre flaskor. Äeh, jag får väl försöka att hålla ut...

Av hany - 22 april 2008 19:46

Jag fullkomligt älskar Estée Lauders läppstift, jag kan verkligen inte leva utan färgen Vanilla Truffle! Den passar mig perfekt! Jag har köpt den i ca. två år nu, och läppstiftsberoende som jag är så blev det lite dyrt i längden eftersom den ändå kostar 210 spänn. Därför har jag provat lite andra, billigare alternativ från bla. Makeup Store och Loréal, men näej, jag älskar det läppstiftet och jag kommer inte att sluta köpa det, även fast det tar ganska hårt på plånboken!



 

Av hany - 21 april 2008 17:37

Hm. Jag har kommit underfund med att jag är en cafeteriashoppaholic. Typ varje dag köper jag grejer i cafeterian i skolan. Inte bra. Okej, det är typ vindruvor, tuggummi och ibland en smörgås. Men ändå, jag bränner typ 300 kr i månaden på det! Och för mig, som vill köpa så mycket annat, är det mycket. Förresten så var jag i Täby Centrum i helgen och såg tusenmiljoner grejer jag vill ha. Jag fick i och för sig min månadspeng idag, men nu ska jag i alla fall försöka att spara mina pengar, eftersom jag väldigt ofta behöver gå till mamma och pappa och be om lite. Så vi får se om jag kan hålla mig ett tag...

Av hany - 20 april 2008 12:43

 Det är jättefint väder, soligt och varmt! Jag älskar våren! Därför har jag tagit en lång och skön promenad. Och det bästa av allt: VI HAR INGA LÄXOR! Alltså detta har typ aldrig hänt. Det är så skönt. Eller okej, jag ska göra min engelska redovisning på tisdag, så det måste jag träna så att det sitter stensäkert. Men ändå, det är underbart! Därför måste jag fira med en bild på snyggingen Chace Crawford! Olala.¨

Av hany - 19 april 2008 12:21

Har inte hunnit skriva så mycket senaste tiden, men jag har varit upptagen mest hela tiden.

I alla fall, i går sov jag och tjejerna (6 pers) över hos Elsa. Vi var där 20.00, såg på 1408 (AH! så läskig!), badade jacuzzi, såg på Bruce den allsmäktige och snackade till 4.30 Sedan vaknade jag igen 8.00, eftersom Caroline rörde sig så mycket på luftmadrassen. Haha. Jag är inte trött nu, men ikväll, ojoj. Jaja. Nu vid 14.00 ska jag träffa Lovisa och andra Caroline i stan för att ta en fika. Jag ser hemsk ut, ajaj. Men jag tror att de står ut, frågan är om jag kan det.


Ovido - Quiz & Flashcards