Alla inlägg under augusti 2008

Av hany - 31 augusti 2008 14:32

NRJ igår var verkligen kul! Först åt vi på TGI Friday, mums! Sedan drog vi vidare till Kungsträdgården där det höll till. Jag träffade faktiskt en del kompisar där också, så vi blev värsta gänget.

Idag, söndag, är en mysdag. Inget smink, myskläder och godis. Haha. I och för sig har jag behövt göra en massa läxor som vi fått de första två dagarna. Superkul, jovisst...

Nu tror jag att jag ska ta en cykeltur för att få lite luft. Jag tror minsann att det har slutat regna, så jag hoppas att det håller i sig. Senare ikväll ska jag göra fransk manikyr på mig själv. Jag brukar inte vara bra på att göra det vita strecket, så därför har jag köpt speciella mallar så att det inte går att måla utanför och bli hackigt. Rapporterar om resultaten senare.

Ha det bra!

Av hany - 30 augusti 2008 10:50

Hallåhallå. Klassresan till Gotland var super! Fick inte så mycket sömn dock, och det är klart att vi skulle ha skolfoto dagen efter vi kom hem.. Alla var skitsnygga, haha.

Jag blev faktiskt förkyld också, så nu sitter jag här och hostar. Men jag överlever!

Idag ska jag och Thompa till NRJ in the park. Någon mer som ska dit? Det blir säkert kul. Hoppas bara att det inte regnar, för då pallar jag inte att gå dit.


Av hany - 23 augusti 2008 12:15

Tjenare. Sista lediga dagen idag. Oh my! Men det är lugnt, klassen ska ju till Gotland först i 4 dagar. Härligt, härligt! Vi åker imorgon, så jag har fullt upp med packning... Det känns nervöst, som alltid. Gah! Men det blir en kul start på höstterminen. Nu ska jag ut och fira mammas födelsedag. Ciao!

Av hany - 12 augusti 2008 12:07

Jaha, då är sommarlovet snart slut och jag har inte skrivit ett enda inlägg. Fy skäms! Min sommar har i alla fall varit helt underbar, jag vill verkligen åka tillbaka till Seattle så snart som möjligt! Jag försöker att inte vara tråkig som alla andra och klaga över att skolan börjar snart, jag ska ju faktiskt åka till Gotland för andra och sista gången den här sommaren. Så jag får lite annat att tänka på än när man sitter här hemma och beklagar sig.

Min bränna har blivit ganska bra, men jag hoppas att den ska bli ännu bättre! Fast nu har det ju regnat i typ en vecka så den ha sakta börjat försvinna! Det är då mina kära vän brun utan sol kommer in i bilden. Haha!

Jag ska försöka att ladda upp bilder från min sjukt härliga sommar, med bl.a. all min shopping, utflykter och famij där borta i staterna.

Idag är bara en slapp dag, tror jag. Ska kanske träffa barndomsvännen Caroline L och snacka gamla minnen. Men först av allt ska jag ut och ta en promenad, medan vädret är bra, för man vet ju aldrig om det helt plötsligt börjar regna!

Jag får återkomma med berätellser om min händelserika resa eftersom jag tyvärr inte hann skriva där borta. Så ha en bra dag så länge!


Ovido - Quiz & Flashcards