Alla inlägg under april 2009

Av hany - 7 april 2009 12:22

Tjenare. Nu ska jag strax iväg och gymma med T. och sedan ska det här bli min one and only pluggdag detta lov. Känner att eftersom jag pluggade hela jullovet och sportlovet så får det räcka med en dag på påsklovet. Jag ska göra SO x2 och matte. Tråååkigt, men det måste göras.. så wish me luck! Och då menar jag både på gymmet och med läxorna, haha!

<3

Av hany - 4 april 2009 11:56

Hallåhallå. Jag är fortfarande otroligt glad över vädret så jag sa passa på att åka in till city och strosa runt med Carro. Kanske ta en fika eller något sånt.. Vi får se.. Men först ska jag gå och köpa en skinnjacka jag har spanat in på Vero Moda för 900 spänn. Jag ska ta pappsen med mig så jaa... hehe, han betalar!

Ha en underbar dag! Jag kanske skriver ikväll :)

Av hany - 3 april 2009 14:49

FYYYYY fan vad skönt med lov alltså! Äntligen, säger jag bara! Det är verkligen behövligt tycker jag, och som pricken över i:et är det superhärligt väder ute. Jag är bara så himlans glad just nu! Woho!

Man måste ju bara ut i detta härliga väder! Vi får se vad jag hittar på... Inte kan man väl sitta inne en sådan här dag!?

Ha det bra allihopa! Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards