Alla inlägg under juli 2009

Av hany - 2 juli 2009 15:01

Var och såg The proposal i går med några tjejkompisar: En helt okej film, lite smårolig och romantisk, men inget mer.. Kom i alla fall hem vid ett och sedan somnade jag bums och sov till ett?! För mig är det riktigt länge, men det var väl bra att jag fick sova ut...

Nu håller jag på att packar för fullt eftersom jag ska vara borta i en månad! Ibland känns det som om man verkligen inte har något att ha på sig alls, även fast man vet att man har mycket kläder. Och det är så det känns för mig nu... Åh, jag får abstinens om jag inte shoppar snart! ;)

Jag ska faktiskt in till stan nu och kolla på lite böcker som jag ska ha med på resan, så jag har något att göra vid playan! Så då kanske jag glider in i någon klädbutik också. Vem vet, jag kanske fyndar något på rean? Även fast det typ bara är tjafset och för stora/små storlekar kvar.. Men det är värt att kolla!

Ha det!

Ovido - Quiz & Flashcards